2015. február 22., vasárnap

MAGYAR KÖNYVEK VIADALA II. FELVONÁS





Sziasztok! 

Gondoltam, már nekem is illene kiraknom a blogomra a Magyar Könyvek Viadalát, hiszen hamarosan megkezdődik a verseny. Immár második alkalommal izgulhatunk a legjobbakért.
Idén 10 kategóriában indíthattunk jelölteket. A kilétükre hamarosan fény derül. (én is izgulok) A jelölések február 15-én lezárultak. (ugye?)  ;)
Az események alakulását a fentebbi linkre kattintva innen (tőlem) is nyomon követhetitek, de természetesen a Facebook-on is megtalálható az MKV. Az esemény hivatalos honlapja már frissült az újabb megmérettetés alkalmából. Hamarosan megkezdődnek a szavazások. 
Igyekszem egy kis összefoglalót írni minden egyes szavazás lezárása után. (vagy ne tegyek könnyelmű ígéreteket?) - Most megpróbálom betartani azt, amit kőbe vések. (talán sikerül)

Körülbelül most ennyit szerettem volna.

Hamarosan... START... 

Hajrá! 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...